sábado, 19 de dezembro de 2015

Christmas Playlist

So I decided to do a Spotify playlist with Christmas songs!!!!
I love Christmas and I love to listen christmas songs, expecialy when christmas is coming.
I'm very busy now, with college and stuff and I wanted to write a blog post about it, because I'm loving it. I really am. And I wanted to share that excitment with the world. What do you think? 
Please, recommend me some Christmas songs. I like the classics, but I accept anything.
Make sure to comment and follow me please. My heart melts with a comment.



Portanto, eu decido fazer uma playlist no Spotify com músicas de natal!!!
Eu amo o natal e amo ouvir músicas de natal, especialmente quando este se está a aproximar.
Eu estou muito ocupada agora, com a faculdade e assim e eu queria escrever um post sobre isso, porque eu estou a adorar. Estou mesmo. E eu queria partilhar essa excitação com o mundo. O que achas?
Por favor, recomenda-me algumas músicas de natal. Eu gosto dos clássicos, mas eu aceito qualquer coisa.
Vê se comentas e me segues, por favor. O meu coração derrete com um comentário.


[photos by me, my christmas decorations (from IKEA)]

Sem comentários:

Enviar um comentário