segunda-feira, 29 de setembro de 2014

Let's talk about: Essence



Kaja pencil , in purple
long lasting eye pencil , in bling bliing
long lastin eye pencil , in c'est la vie 
I love the brand essence. It's not only cheap but also a great brand. It's a european brand and  I'm proud of it.
Today I'm going to talk about 3 products: an eye pencil and 2 eye things, I don't know what it's called, it's like an eye stick or something but do the same as an eye pencil.

I was never a girl of using eye pencils, I like better a liquid liner to line my eyes, because I think it gives a more polish and finish look and I couldn't make a straight line with eye pencils, but then Essence came up and changed my life.

First things first, and who doesn't like a silver look or a gold look? With this two eye "stick" you can achieve the look you want. I'm using them all the time and they are so easy to apply , it takes like 2 seconds and they are perfect to use when you're in a rush and you still want to look polish. Essence have they with all sorts of colour , so if glitters are not you're thing , don't worry, they have a great range of colours , on they're website

Then I bought a purple eye pencil and I'm loving it. In my eye makeup is all about nudes, but theres something in that purple that makes me love not so nude colours. The pencil last a long time and I think it would suit all the girls very well. 

I love them, and they are perfect presents for all your girl friends.


Eu amo a marca Essence. Não é só barata mas também uma ótima marca. É uma marca europeia e eu estou muito orgulhosa disso.
Hoje vou falar de 3 produtos: um lápis de olhos e dois sticks (será que é assim que é chamado?) também para os olhos, mas que fazem o mesmo efeito que um lápis de olhos. 

Eu nunca fui uma rapariga de usar lápis de olhos, eu prefiro eyeliners liquidos, porque eu acho que eles dão um acabamento mais limpo, mais polido e eu não conseguia fazer uma linha direita com lápis de olhos, mas depois a Essence chagou e mudou a minha vida. 

Primeiras coisas primeiro, e quem não gosta de um look dourado ou prateado? Com estes dois "sticks" para os olhos podes alcançar o look que pretendes. Eu usos sempre e são mesmo fáceis de aplica, levam literalmente 2 segundos a plicar e eles são perfeitos para quando estás com pressa e mesmo assim queres parecer que fizeste um esforço para te maquilhares. Essence tem estes lápis com todo o tipo de cores, então se brilhantes não é a tua cena, não te preocupes, eles têm várias cores.

Depois eu comprei o lápis roxo e eu estou a adorá-lo. a minha maquilhagem de olhos é tudo haver com cores neutras, mas há alguma coisa no roxo que me faz adorar cores não tão neutras. O lápis dura bastante tempo e eu acho que ficaria bem em muitas raparigas. 

Eu adoro-os e eles são presentes perfeitos para todas as tuas amigas.

Sem comentários:

Enviar um comentário